Dag 24 - Jag måste träna på

Publicerat av Jennie Börs den 24 September 2011 kl. 19:21 i Allt & inget
Känns som jag skrev en del om det i "fula ovanor"-inlägget, men men.

En sak som jag verkligen vill få till är en sits som ser bra ut på alla sätt och vis. Just nu känns det som att när en sak "faller på plats" försvinner en annan. Även att våga rida på, speciellt inne på banan, då jag gärna blir lite för mesig och åker mer häst än rider. Dock tycker jag att jag kommit en bit framåt där faktiskt.

Att våga rida fram Miro helt i galoppen, att verkligen rida med hela sätet. För han blir så mycket finare än när jag bara sitter och gungar med. När jag verkligen rider får han verkligen visa upp vilken fin galopp han har, att han inte bara blir kort och uppåt.

Jag behöver träna på mycket och det här inlägget blev rörigt ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback