Dag 22 - Jag gillar inte

Publicerat av Jennie Börs den 23 September 2011 kl. 08:15 i Allt & inget
Jag gillar inte ormar! Usch och fy, det är bland det värsta jag vet. De som känner mig och vet hur jag reagerar när jag ser en orm kan nog förstå min rädsla .. Den är så illa så att jag inte ens klarar av att se dem på bild/film, då får jag hjärtklappning och klarar bara inte av att titta.

Är jag ute och går och ser en pinne eller något lägre fram på vägen kan jag koppla ihop det med att det är en orm, även då får jag hjärtklappning. Då kan ni kanske tänka hur det är när jag verkligen ser en i verkligheten? Förra veckan berättade Klara att hon sett en död orm efter vägen mellan stallet och hemma, sedan att det låg en levande efter vägen som dessutom legat där ett tag. När jag skulle skritta av Evita red jag helt enkelt åt andra hållet och innan jag vågade gå hem, var Johanna och Alex tvugna att gå och se efter om den fortfarande låg kvar, haha ..

Om jag hade klarat av att se dem på bild hade jag ju kunnat lägga upp en bild, men nu var ju inte läget riktigt så ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback