Dag 18 - Jag gillar

Publicerat av Jennie Börs den 18 September 2011 kl. 20:56 i Allt & inget
Nu ska jag välja något som inte är hästrelaterat, haha. Och då får det bli en sak; TV-serien Vänner. Har aldrig varit speciellt intresserad av filmer/TV-serier men i slutet av sommarlovet fick jag för mig att jag skulle börja titta på Vänner och vips; jag var fast! Det blev att titta igenom alla 10 säsongen så fort det bara gick, haha. Något som antagligen märktes på bloggens uppdatering då jag alltid tittade på Vänner när jag satt vid datan.

Rätt som det var hade jag sett alla avsnitt .. Och efter det har jag sett om många avsnitt + att jag sitter på youtube och tittar på bloopers osv, hehe. Jag tröttnar aldrig, så stor hiss på Vänner! Sjukt härligt gäng som man verkligen skulle vilja ha en fortsättning på .. ;)


Kan ju bjuda på ett mycket underbart roligt klipp! Man ska nog dock sett hela avsnittet "The one with Ross's inappropriate song", S9E7.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback