Dag 15 - Mina drömmar

Publicerat av Jennie Börs den 15 September 2011 kl. 17:01 i Allt & inget
Drömmar och mål, ibland märker jag att vissa personer blandar ihop dessa uttryck. Om man drömmer om att göra en sak är det inte samma sak som att ha ett mål, ett mål strävar man efter att nå medan en dröm är någonting som man inte ens behöver försöka att nå.

Jag har, liksom de flesta andra, drömmar när det gäller hästar. Ett antal av dessa drömmar är tävlingsrelaterade, jag drömmer tex om att rida SM i dressyr på ponny, tänk vad häftigt det skulle vara! Eller att rida ponnyküren i Globen, det måste verkligen vara häftigt. En annan dröm är att kunna tävla låha klasser i hoppning, det är nog kanske den mest realistiska drömmen av dessa, jag menar, jag har massor av år på mig att uppfylla den. Jag kan, jag vill, jag vågar ..

Skulle jag skriva upp alla mina drömmar här skulle det bli långt, men givetvis måste jag ta med den viktigaste: att Miro ska lämna jordelivet i min ägo. Ja, det vill jag! När han ska pensioneras skulle jag vilja köpa tillbaka honom och låta honom avsluta sina dagar hos mig. Det är verkligen en dröm jag har, och där skulle jag verkligen kunna göra allt för att få den uppfylld!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback