Dag 12 - Hästens utrustning

Publicerat av Jennie Börs den 12 September 2011 kl. 17:18 i Allt & inget
Sadlar: Miro: Stübben Laurus (hopp) och Dominus (dressyr) Evita: Albion K2 (hopp)
Sadelgjordar: Stübben och Three Crown Horse (x2)
Stigläder: Claridge House (x2) och Globus
Stigbyglar: Intec, Hansbo, Sprenger kopior och Royal Steel (x2)
Hoppschabrak: Mias, HV Polo, Börjes, Hansbo, Global + några fler
Dressyrscahbark: Mias, Horse Guard, BR, Glen Gordon, Ullared och Sjöhagen

Träns: Ullared, Cheval, Three Crown Horse, Ken Taur, Claridge House och märkeslöst
Pannband: Swarovski, Cavallo, Line Design och Hööks (+ orginalpannband)

Lindor: Flertalet elastiska och fleece av olika märken
Paddar: Mias, 2 par "vanliga" och 2 par med ludd
Skydd: Horse Guard, Event, Börjes Pro, BR, Norton och Eskadron
Boots: Ullared och Eskadron

Den utrustning som jag kan komma på som används till ridning, sen orkar jag inte lista täcken och allt vad det nu 'r. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback