Dag 10 - Min utrustning

Publicerat av Jennie Börs den 11 September 2011 kl. 21:10 i Allt & inget
Orkade inte skriva inlägget igår, så det kommer idag istället!

Jackor: Klubbjacka, Mountain Horse och Rosetti Riding
Tröjor: Det mesta, allt från Only till märkeslösa Thailandskläder
Ridbyxor: Back2Back, Roping, CRW mfl.
Ridstrumpor: Jacson, Kingsland, Ullared, Eqipage mfl

Hjälm: Lamicell Master och Gatehouse Hicksteed
Säkerhetsväst: Airo-wear Zippa 3 (tror jag att den heter i alla fall ..)
Ridstövlar: Mountain Horse Supreme High Rider
Ridskor: Mounatin Horse, Dublin och CRW
Sporrar: Globus och Hansbo
Ridvantar: Roeckl

Kavaj: Pikeur Diana
Vita ridbyxor: Pikeur och Three Crown Horse
Skjorta: Eqipage
Hårnät: Riders Company och Hööks

Det jag kommer på i alla fall .. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback