Allt som det ska?

Publicerat av Jennie Börs den 28 September 2011 kl. 21:06 i Allt & inget
Kollade just in min blogg och insåg att den såg helmysko ut! Första inlägget ser någorlunda normalt ut men menyn var inte på sin plats. Därefter var allt hullor om buller! Så såg det ut när jag öppnade den i Chrome, därför provade jag även i Explorer och där såg allt ut som det skulle.

Anledningen att jag kollade in den var för att jag ska göra om lite, ska försöka göra idéer i huvudet till verkliget. Får se hur lång tid det atr, det visar sig. :)

Hur ser det ut för er? Ni måste säga till om det ser galet ut för då får jag försöka att fixa det.


Såhär ska det se ut! Såg även ny att det blivit lite miss i headern där till höger, whoops. Även design/utséende förslag är välkomna, bra att ha något att kompletera med när mina planer inte blir helt bra. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback