Tralalalala, en rubrik!

Publicerat av Jennie Börs den 19 Oktober 2011 kl. 21:25 i Allt & inget
Jag är totalt urkass på att komma på bra och klockrena rubriker, jag vet!

Nu har jag fått upp en lite bättre design, är en del mer saker som ska upp men det tar jag efter hand. Tryck F5, om du inte kan se den.

Angående alla problem har jag fortfarande inte kommit fram till vad problemet är, svaret jag fick från blogg.se är att det antagligen är något i inläggen som krånglar? Från kundservice fick jag svaret att det antagligen var en "skräpkod" i inläggen, men de exempel de gav är ingenting som jag brukar använda mig av. I fortsättningen kommer jag i alla fall vara noggran med att vara observant på vad som jag lägger in i inläggen, kommer inte göra något av det som de klassade som "skräpkoder".

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback