Tagga till tusen!

Publicerat av Jennie Börs den 04 Oktober 2011 kl. 21:28 i Allt & inget
Igår blev det bestämt till 100% att Felicia kommer hit på höstlovet, gissa vem som är otroligt glad?! Så nu längtar vi massor till höstlovet, det kommer bli grymt. :) Massor av bilder kommer ni nog får då, hehe. Det blir även lite shopping och sist men inte minst, massor av prat!

Sedan ska jag och Felicia även åka till Globen, så Anexet får ta och passa sig lite granna tror jag allt. Jag vet massor av saker som jag vill köpa och det bästa av allt är att jag faktiskt kommer ha en hel del pengar då (vilket jag även har nu).

Sen borde ni även titta in på hennes blogg!! -Den är nystartad, och det är jag som kommit på namnet för den delen också. ;)


Felicia och Debbie i somras. :)

Var bara tvungen att leta på en på henne och Miro också!

Kommentarer
Kommentar av: Felicia - fhfoto.blogg.se

Tagga till tusen för fan! Miro är lite söt :D♥

2011-10-05 @ 07:21:32
Blogg: http://fhfoto.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback