Swarovski ..
Publicerat av Jennie Börs den 07 Oktober 2011 kl. 21:29 i Vardag
Idag upptäckte jag en mycket hemsk syn när jag smorde inför imorgon, det silvriga swarovskipannbandet har tappat två stenar! En mitt på, syns som tur är inte eftersom hållaren fortfarande blänker så fint. Den andra är uppe i ena hörnet, där har hela hållaren försvinnit! Som tur är tänker man inte jättemycket på det ..

Imorgon är dax för säsongens sista tävling, sorgligt nog. Men ska vi se det positiva i det hela kan vi istället trimma och träna på så att vi får till ännu flera delar till ivår! Hästarna ska fodras så tidigt som halv 6, startar första klassen klockan 08.42! Även sista omgången med laget, vi får väl se hur det slutar .. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback