Ordning och reda

Publicerat av Jennie Börs den 28 Oktober 2011 kl. 15:52 i Vardag
Eftersom jag varit duktig och lämnat in alla uppgifter i skolan fick jag vara ledig idag, lite extra lov tackar man inte precis nej till! :) Dessutom studiedag måndagen efter lovet, så två dagar extra lov blir det för min del.

Idag har jag städat av lite på mitt rum, samt sorterat alla protokoll (framförallt dressyr samt några stilhoppning). Hittade en pärm med register som vi fick i sjuan för att samla alla papper för alla NO-ämnen, dock satt det inte ett enda papper i den, hehe. Nu har jag i alla fall sorterat alla papper för varje häst i ordning bakom en egen flik + en som heter "övriga" och där sitter de bedömningar som jag gjort på märkesprover/avslutningar tex.


"Övrigt"-fliken finns längst ner och fastnade inte på bild!

Nu är det bara rosetterna som ska upp på väggen istället för att hänga i fönstret, men det tar jag tag i en annan dag. Borde hitta en bättre lösning för placketter också, men måste dock fundera lite mer på det. Snart är det dax att gå upp till stallet, fredagkväll!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback