Nytt på G

Publicerat av Jennie Börs den 09 Oktober 2011 kl. 20:38 i Vardag
Dagen började med sovmorgon, välbehövligt! Tog det sedan lungt tills jag gick till stallet för ett litet planeringsmöte med us, vi blev dock inte så många. Har i alla fall börjat planera spökjakten, hoppas verkligen att vi kan lägga den så att jag kan vara med! Passade även på att mocka efter det.

Har börjat med den nya designen idag, headern är nästan helt klar! Dock måste jag animera ihop den och det är inte det lättaste, vägrar att animera i PS för att GIF-format förstör kvalitén så mycket. Ska prova animera den i Adobe Premier Pro, dock måste jag föra över filerna till skoldatan och sen måste jag hoppas på att jag får in den här på bloggen! Sedan är det lite fler grejor som ska fixas till för att den nya designen ska bli fullständig. :)


Här bakom gömmer sig de fyra "headerdelarna"!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback