Nyfriserad

Publicerat av Jennie Börs den 14 Oktober 2011 kl. 21:40 i Vardag
Idag har Evitas man fått sig en lite uppfräschning, den började växa ut och bli lång och tjock. Nog för att hon ska ha en busig ponnyman, men det är inte snyggt när den blir för lång! Började att rycka ur den men insåg efter 20 min att det skulle ta mig alldeles för lång tid + att det gör så förbaskat ont att rycka. Lånade Karins urtunningsax och då gick det lite fortare!

Manen är nu både lite tunnare och kortare, men som en busig ponnyman ska vara!


Vitan i vintras. :)

Annars har det varit en helt vanlig fredag i stallet. Men kändes som tiden gick väldigt sakta, antagligen för att jag de två senaste fredagarna stressat runt för att hinna fixa allt inför en tävling. Men ska jag vara ärlig känns det tråkigt att det dröjer tills det är dax att fixa allt det där, finns det något bättre än att knoppa och göra ponnyn fin?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback