Nöjd med mig själv!

Publicerat av Jennie Börs den 24 Oktober 2011 kl. 17:42 i Allt & inget
Idag har jag tagit mig tid att gå igenom misstänkta inlägg som kan ha så kallade "skräpkoder" som då har varit och spökat i min design och vet ni vad? Jag vet vad det är som ställt till alla problem! Det är ett sådant busenkelt, men superduper stort misstag inom HTML.

Innan juag publicerar mina inlägg centrerar jag alltid mina bilder med den vanliga "center"-koden, och på vissa inlägg har jag missat den lilla regeln "Den kod man öppnar först, stänger man sist". Det är alltså det som har ställt till allting! Just nu är jag superglad och jag ska verkligen bli noga med den lilla detaljen, men om ni upptäcker att det blir lika dant igen så säg till. :)



Kommentarer
Kommentar av: Sarah

Jag håller helt och hållet med! Denna verisionen är mycket mer känslosamm än Pinks ;)

2011-10-24 @ 21:27:06
Blogg: http://sarahhbergman.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback