Miro - 5 oktober 2011

Publicerat av Jennie Börs den 05 Oktober 2011 kl. 21:13 i Ridpass - Miro
Vi fick en reservplats på Göranträningen och jag tackade självklart inte nej! Den var inomhus idag, jag och Miro som inte ridit ordentligt där inne sedan dressyrkursen i början av juli, hehe.

Han var i alla fall ganska snäll ändå, i början gick vi innanför nere vid läktaren men ju längre in i träningen desto längre ut i hörnen gick vi. Till slut gick han ganska långt in, dock var det under protester i form av att tänka mer uppår än framåt men så kan det väl vara. Vi jobbade mycket med galoppen även idag vilket är nyttigt för mig, den är ju min svagaste sida. Även i galoppen fick jag ut honom ganska bra i hörnen faktiskt.

Jag är ganska nöjd med honom, han kanske inte gick helt topp perfekt men så kan det vara. Det finns fortfarande en hel del att jobba på men det blir bra nu när träningarna kommer igång igen. Göran sa även att han kommer bli bra när allt kommer på plats!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback