Miro - 12 september 2011

Publicerat av Jennie Börs den 12 Oktober 2011 kl. 20:23 i Ridpass - Miro
Red med sporrar idag, mest bara för att "rida in" mig på det. Ska nämligen börja rida med det på träning nu framöver, och jag har typ fått för mig att Miro är gjord av porslin .. (a) Har inga problem att rida med sporrar annars, men de få gånger jag ridit med det på Miro har jag blivit överförsiktig. Men idag var det inga problem, jag red som vanligt. :)

Miro kändes ganska fin, han var lite småspänd kändes det som. Men i det stora hela så gick det väl helt okej! Kom åt honom lite bättre med sporrarna och jag tror de kan hjälpa mig lite inne på banan sen i framtiden. :) Gjorde även några ryggningar, satt kvar upprätt och han backade ändå! Dock slår han sig lite fri, men det är bara att kämpa på.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback