Lärorik helg

Publicerat av Jennie Börs den 23 Oktober 2011 kl. 17:59 i Vardag
Nu har jag varit hemma ett par timmar efter en rolig, lärorik och lite halvjobbig helg! Har hunnit med och haft insläpp också, haha.

Helgen har som sagt varit väldigt lärorik och rolig, dock blir det lite jobbigt i och med att det är långa dagar med massor av information. Men i det stora hela har det varit bra. :) Fika och mat hela tiden, haha. Igår var det bara information om flera olika saker samt en del diskussioner. Vi var färdiga åtta - halv nio och då gick vi upp till Shell och sedan blev det TV. Vi började se en film på 4an, Allt för min syster, som vi bara var tvugna att se färdigt. Bra, men sorglig och hemsk film!

Efter filmen blev det att sova för att sedan gå upp i tid idag. Innan lunch var vi iväg till ett stall och tittade lite, annars har det varit mycket information. Men det har i alla fall varit värt det, även om det blir lite halvjobbigt/segt ibland så är det vädligt roligt och lärorikt!

Kommentarer
Kommentar av: fanny

hej,, har du new forest hästar eller ? :) med tanke på nament haha

2011-10-23 @ 20:03:06
Blogg: http://ourweekday.blogg.se/
Kommentar av: Maria - Passion for heels and fashion

har du haft en bra helg? :)

2011-10-23 @ 21:01:00
Blogg: http://shoemania.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback