Helgens planer

Publicerat av Jennie Börs den 05 Oktober 2011 kl. 21:36 i Vardag
I helgen har jag tänkt att jag ska försöka fixa om bloggen lite, nu ska jag verkligen ta tag i det! Idag på IBARBen har jag gjort en skiss i photoshop på hur jag vill att det ska se ut i alla fall. :) Kanske inte hör till skolarbete, men å andra sidan var jag färdig med allt skolarbete och jag var ju kreaktiv i photoshop och dessutom ska jag göra om det till HTML sen, så då fick vi in både webbutveckling och digitalt skapande i det där.

Jag ska även försöka beställa hem lite bilder (som jag tänkt göra i ett helt år, hehe) så måste även ta och redigera en del bilder, har nämligen redigerat de från helgen än .. Fy på mig! Ska även lägga in Karins bilder på ett USB, men det får nog bli morgondagens projekt.

Nu ska jag titta på något avsnitt av Vänner innan sängen väntar. Får väl se hur länge jag kommer ligge och hosta ikväll innan jag äntligen somnar ..

Kommentarer
Kommentar av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Såg att du deltog i nån täving och tänkte bara tipsa om att jag har flera igång i bloggen - och fler på ingång!

Ha en superbra dag!

2011-10-06 @ 08:57:39
Blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Kommentar av: Sara Carlsson

sv: tack så mycket! :D

2011-10-06 @ 12:03:26
Blogg: http://carlssonpataket.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback