Härliga höst

Publicerat av Jennie Börs den 31 Oktober 2011 kl. 20:18 i Vardag
Idag har det varit en höstdag med sol, sånna gillar jag! Tog det ganska lugnt på förmiddagen, tog lite sovmorgon och sådär. Sedan kom jag på att jag kanske borde rida Miro idag, hade helt glömt bort det! Så jag slängde i mig lite lunch och gick sedan upp till stallet.

När Miro var riden var det dax för Johanna och Evita att hoppa för Erik så jag tittade och filmade dem. Det gick bra för dem, Evita tycker bara att det är onödigt när det ska gå i ett lugnare tempo, haha. Efter träningen tog jag mig an Miros hoppsadel, vet inte när den blev smord sist! Nu är den i alla fall ren och fin, alla sadelgjordar lika så. :) När jag ändå var i gång smorde jag av Miros ena träns lite snabbt också.

Imorgon blir det en tripp till Västerås, ska in på Hööks och Ikea samt lämna iväg syster. Det betyder att jag får ponnyerna för mig själv fram tills på fredag. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback