Evita - 4 oktober 2011

Publicerat av Jennie Börs den 04 Oktober 2011 kl. 21:01 i Ridpass - Evita
Vi var ut på tur i blåsten och mörkrets ingång, så idag åkte reflexerna på! Evita var snäll som vanligt, lite väl töntig när vi skulle gå förbi en väderkvarn i miniatyr bara. Men jag förstår henne, det var skumt ljus, det blåste som tusan och kvarnen lät ganska mycket när set blåste. Efter att ha vänt fram och tillbaka så gick hon i alla fall.

Travade även en del, hon var väldigt framåt men inte alls stark. Vi gjorde lite tempoväxlingar, framåt och tillbaka och hon lyssnade jättebra! Gjorde dem endast med sitsen, ibland fick hon sträcka ut sig och ibland korta ihop så mycket som det bara gick (och det gick mer än vad jag kunnat förvänta mig). Jag hade inga krav alls på henne för övrigt, men hon sökte sig neråt några gånger trots det och det blev en del frustande. Fina flickan. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback