Dagens stallgöror

Publicerat av Jennie Börs den 19 Oktober 2011 kl. 21:35 i Vardag
Idag hade jag en ridfri dag, istället mockade jag åt båda ponnyerna! Johanna red Miro, så började där och mockade ordentligt ut massor av hö och sådant och plattade till perfekt. Dock var det där sista ganska onödigt eftersom jag släppte in Evita efteråt medan jag mockade åt henne, hon fick dessutom dammsuga upp det sista av höresterna. ;)

När jag mockat färdigt hjälpte jag Johanna lite när hon red Miro, vet precis vad jag vill ha fram och kan se vad som behöver göras - men det är så svårt att förklara hur hon ska göra. Vet precis vad jag själv skulle gjort i den situationen lixom! Men på slutet blev det bättre, när båda två började spänna av. :)

Miro börjar bli en riktig liten lurvponny, snart åker nog klippmaskinen fram ..

Kommentarer
Kommentar av: Maja - Vinn ett shockemöhleschabrak!

Testkommenterar :D

2011-10-20 @ 20:18:53
Blogg: http://fjordingstyle.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback