Vinterland

Publicerat av Jennie Börs den 28 November 2011 kl. 08:17 i Vardag
Kom hem efter en bra helg i Stockholm i natt, nu sitter jag i skolan. Var i Globen hela gårdagen, härlig stämning och fina hästar som vanligt! Blev lite shopping, dock inte överdrivet mycket och endast saker som jag tänkt köpa i förhand. En del saker står fortfarande kvar på listen, det är dock endast grejer som vi behöver .. Bra att vi hittade "vill ha"-sakerna istället för "behöver"-sakerna!

Fick i alla fall en hel hög med bilder, tror det finns endel bra bilder för den delen också. Sista showen blev en timme försenad, var ute ur Globen runt elva och då möttes vi av fallande snö. Ju längre upp i landet vi kom desto mer snö blev det. Var hemma runt halv två, somnade någongång efter två. Var lagom pigg och glas när klockan ringde kvart övee sex. Men vaken är jag!

Bilder på shopping kommer ikväll och senare i veckan blir det bilder från tävlingarna/showerna! :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback