Uppfräschning

Publicerat av Jennie Börs den 06 November 2011 kl. 21:59 i Allt & inget
Som ni kanske ser får bloggen sakta men säkert små uppfräschningar i designväg! Nu är det inte lågt kvar tills alla bitar på på plats. :) Kan du inte se det nya? Tryck f5 så att sidan uppdateras.

Är det något som ser konstigt ut, snälla säg till! Jag har tagit mig små kontrolltittar i de tre webbläsare som jag har, i alla fall. Bakgrundsbilden fast, eller följer upprepas den gång på gång neråt? Det är nog det som jag är mest "orolig" över, haha.

Hiss eller diss?

Kommentarer
Kommentar av: ttheresebjörkman, :)

Hej!

Fin blogg :D

Hur är det?:)

2011-11-06 @ 22:38:55
Blogg: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Kommentar av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Tävla gärna om ett valfritt plagg/accessoar från Youtopia hos mig :D

Kram!

2011-11-06 @ 22:47:31
Blogg: http://smnmode.blogg.se/
Kommentar av: Sandra

HISS!

2011-11-07 @ 16:54:48
Kommentar av: Sandra

Hur gör du när du gör sådär med bilderna, att dem "sjunker ihop" i mitten?



Tacksam för svar!

2011-11-20 @ 11:52:23
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback