Shopping @ Globen

Publicerat av Jennie Börs den 28 November 2011 kl. 22:33 i Shopping
Här är biler på det jag köpte + det Johanna köpte till ponnyerna. :) Blev inte så jättemycket, men å andra sidan blev det endel pengar som gick åt ändå. En ny tävlingsoutfit till Miro i alla fall och någonting som jag länge spanat in! Gjorde "produktbildsbilds"-bilder av schabraken, då bakgrunden var så rörig.



Turkost Charlies strasspannband med brunt läder (ser svart ut på bild). Johanna köpte detta.


Rött swarovskipannband med svart läder.

Sjöhagen standard dressyrschabrak, vitt med röd paspoal.

Marinblått Schockemöhle Coach dressyrschabrak.

Sjöhagen standard allroundschabrak, ljusblått med svart paspoal. Detta köpte Johanna (hon köpte ett lika dant med vit paspoal förra året, det blev dock stulet i våras ..)

Svarta Mountain Horse Lauren ridbyxor, knäförstärkta.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback