Något jag inte nämner tillräckligt ofta

Publicerat av Jennie Börs den 08 November 2011 kl. 20:52 i Allt & inget
Miro hit och Miro dit, men det här inlägget är faktiskt till Evita!

De allra flesta inlägg handlar faktiskt om Miro och många av dem hur mycket han betyder för mig. Har fått frågan förut, men Evita då? Självklart betyder hon också en hel del för mig, men på ett annat sätt jämfört med Miro. Evita är min lilla prinsessa och det ska ni veta att hon vet. Varje dag talar jag om för henne hur mycket jag tycker om henne, precis som på samma sätt som jag talar om för Miro att han är min prins. Hon blir inte bortglömd som någon antydde, nej absolut inte! Det är bara det att Miro får en större plats här på bloggen, men det betyder inte att jag inte gillar Evita. Då kan ni ha det klart för er.

Sedan är jag kanske inte så bra på att nämna det här, men Evita är en ponny som alltid kommer ha en speciella och egna plats i mitt hjärta. 



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback