Miro - 2 november 2011

Publicerat av Jennie Börs den 02 November 2011 kl. 19:55 i Ridpass - Miro
Dagens ridpass gick ganska bra, han var ganska med på vad jag ville och sådär, men i vänstergaloppen ville han bara flyta ut och försvinna ifrån mig. Men i det stora hela kändes det ganska bra, han var pigg och framåt. :) Lite tjurigheter från honom blev det också, att fatta galopp från skritt och fortfarande ha bakbenen med sig är inte roligt ibörjan, haha. Samlade ihop honom lite också och det var inga problem, möjligen att vi kunde haft lite mer energi i det men det kommer!

Felicia red en stund på slutet och hon tyckte att det gick bra, bortsett från att hon mesred och var oseriös, som hon uttryckte det.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback