Miro - 10 november 2011

Publicerat av Jennie Börs den 10 November 2011 kl. 20:37 i Ridpass - Miro
Känner mig ju så med alltså, när jag nästan ridit färdigt kom jag på att det var teori idag så ridhuset var ledigt! Haha, men jag red glatt i mörkret och duggregnet ute i paddocken.

Dagens ridpass gick i alla fall ganska bra, visst han var lite spänd och sådär pga mörkret och alla skuggor men det kan jag väl ta. Han var bra framme för skänkeln och lyssnade jättebra, så även om han inte var helt stadig och sådär kändes det bra. På slutet var han verkligen fin, lång och låg samt väldigt reglerbar. Eftersom han var så reglerbar avslutade jag med lite ryggningar, fick till en som var väldigt bra. :) Han var väldigt fin i halterna också, för den delen.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback