Evita - 19 november 2011

Publicerat av Jennie Börs den 19 November 2011 kl. 21:29 i Ridpass - Evita
Då var sista ridpasset gjort .. Skrittade först en ganska bra stund, sedan travade jag några varv åt båda hållen. Evita var på sitt bästa humör, pigg och glad men samtidigt samarbetsvillig. Red bara med en mjuk hand och hon var villig att ta stöd i den. Det hade inte kunnat bli ett bättre avslut!

Sedan satt Johanna upp, hon fick rida lite mer i trav än mig. Samlade ihop henne lite mer och sådär. Blev inget jätteavancerat pass då Evita fortfarande är lite småsnorig (det är vitt, men vi vill inte utmana för mycket) och dessutom fick hon ett vaccin i onsdags och pga det ska hon ta det lugnt i 10 dagar. Planen var att vila helgen ut och sedan köra igång igen, men då blev det inte. Och vi var ju bara tvugna att känna på henne en sista gång. Vår fina prinsessa. ♥

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback