Evita - 12 november 2011

Publicerat av Jennie Börs den 12 November 2011 kl. 19:36 i Ridpass - Evita
Blev ett lösgörande pass för damen idag, inte speciellt mycket uppskattat kan jag säga. Skrittade i stort sätt hela passet, det blev en del skänkelvikningar, vändningar på bakdelen och bogen in-tänk och utöver det att ställa och böja igenom henne på volter. Ibörjan var hon jättetjurig men ju längre jag red desto bättre blev det! Flyttade fint för skänkeln i båda varven, duktig tjej. En del frust blev det också.

Avslutade med att trava henne på volten lite lätt bara, då blev det massor av frustningar och hon kändes fin. Tror faktiskt att hon tyckte det var skönt att verkligen komma igenom och frusta ur sig, för efteråt var hon väldigt nöjd. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback