Den som väntar på något gott!

Publicerat av Jennie Börs den 01 November 2011 kl. 15:12 i Shopping
Som jag nämnde igår har jag varit till Västerås idag. Vi började på Hööks, där vi skulle byta ett täcke som var för stort för Miro. Nu har vi det i en mindre storlek som förhoppningsvis passar lite bättre, det i 135 var som ett tält på honom! Dessutom hittade jag rosa hökassar, äntligen. Har letat efter det hur länge som helst så köpte två stycken som jag ska ha att packa grejor i när vi ska på träning/tävling. :)

Vi var även in en sväng på IKEA och åt lunch samt gick runt en sväng, jag skulle ha en ny dataväska och en sprayflaska. Sprayflaskan ska jag ha vatten i när jag knoppar, Miro har nämligen lekt sönder den gamla. Den här ska jag hålla ur sikte från honom.

Har varit hemma en stund nu, snart dax att byta om och sticka upp till stallet. Har dressyrlektion samt att Evita ska motioneras efter det, antagligen ska vi ut en sväng i mörkret.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback