Charlies Häst och Hund

Publicerat av Jennie Börs den 18 November 2011 kl. 22:59 i Shopping
Vi var in en sväng på Charlies i Jönköping idag, jag kom ut tomhänt! Känner att jag är väldigt bra på att kunna gå i hästaffärer utan att handla nuförtiden. Det var som Aubiose ungefär, om jag ska vara ärlig. Kanske lite större utbud av vissa saker, men inte överdrivet. De höll på att packa en massa grejor till Globen i alla fall. :)

Johanna hittade en huva från HV-polo, för 100:-! Den var dessutom svart/turkos och kommer matcha superbra med Globalschabraket. Så hon slog till på den, dock är den i storlek full. Både för och nackdelar med det, Miros små shettisöron kommer nog i varje fall bada i den.


En snabb och fin "produktbild" com jag fixade lite snabbt, hittade ingen på google ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback