Packat och klart?

Publicerat av Jennie Börs den 06 Maj 2011 kl. 22:53 i Vardag
Nu tror jag att allt utom hästen är medpackat! Åkte till stallet vid kvart över tre och var där och fixade till säkert strax efter åtta. Det tar tid att fixa allting! Hade jag hunnit skulle Evita motioneras, men det hanns inte med helt enkelt ..

Imorgon blir det upp tidigt, vi ska fodra hästarna vid sju och åker vid åtta tiden. Vi kommer vara framme i ganska god tid, planerat. Vill inte att det ska bli ont om tid, vill inte stressa. För det smittar av sig jättelätt på Miro. Förresten ska både hopp och dressyrsadeln med, haha. Det känns alltid som det går bättre när jag rider i hoppsadeln (i alla fall när jag rider själv hemma i paddocken) så känns det inte bra med dressyrsadeln i LCn så byter jag nog sadel till LBn. Det visar sig!



Morgondagens mål är att komma runt programmen, rätt väg och Jennie som bestämmer. Framridningens fokusering är att få en lösgjord och lydig häst med högerbak på rätt ställe.


Min sist ska koncentreras på att ha händerna jämnhöga samt inte luta innåt i högervarvet!

Kommentarer
Kommentar av: Sofie H'

Lycka till!! :DD

2011-05-07 @ 07:44:29
Blogg: http://loewen.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback