Önskeinlägg: Jag rider andra hästar

Publicerat av Jennie Börs den 27 Maj 2011 kl. 22:58 i Allt & inget

Fick en förfrågan om jag kunde lägga upp lite bilder från när jag rider andra hästar, och visst kan jag det! Slänger upp några stycken och skriver vad det är för häst helt enkelt. Var verkligen länge sedan jag red någon annan häst eller ponny nu, på jullovet tror jag att det var? Skulle verkligen vara skoj att få sitta upp på någon annan snart igen, det är både roligt och lärorikt. :)


Jag och Blacky, ridskoleponny. -08 Min fd älskade sköthäst ♥

Jag och Helios, ridskoleponny. -08 Vid den här tidpunkten var han en fyra årig ungponny som inte stårr på klubben superlänge. Han gick knappt några lektioner alls och höll på att utbildas. Både han och jag har utvecklats enormt sen den här gången och han är en av mina favoriter när det gäller ridskoleponnyer!

Jag och Svartis, ridskoleponny. -08
Jag och Figaro, läger ponny på Sundet. -08

Jag och Harley, ridskoleponny. -09

Jag och Gerda, Klaras häst. -10 När jag ser den här bilden ser jag verkligen hur mycket finare hon ser ut nu!

Jag och Zanzibar, ridskoleponny. -10 Min fd älskade sköthäst ♥
Jag och Debbie, Felicias häst. -10 Saknar Felicia och lilla Debbsan ♥
Jag och Usha, en häst som stod på 4H gården.

Det var lite bilder, orkade inte leta jättenoggrant men har säkert bilder när jag rider andra hästar också. :)


Kommentarer
Kommentar av: Filippa

På vilken 4H gård står fjordingen? =)

2011-05-30 @ 19:39:41
Blogg: http://hoppar.blogg.se/
Kommentar av: Johanna

Där vågade du ju hoppa barbacka :)

2011-05-30 @ 22:19:35
Blogg: http://thevampirediariesfans.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback