Miro - 30 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 30 Maj 2011 kl. 21:17 i Ridpass - Miro
Red honom lite på lilla banan, skrittade och travade bara. Hade egentligen tänkt att promenera honom för hand, men jag blev så ridsugen. Han var dock väldigt spänd .. Ville hålla koll på vad som hände uppe på stora banan där det var Erikträning och att det blåste ganska mycket gjorde ju inte saken så mycket bättre. Sen kom det en till liten ponny ner dig och den ville inte riktigt och småreste sig lite då och då, det var han såklart också tvungen att hålla koll på. Travade bara med fokusen att han skulle slappna av och komma ner lite i formen, lyssna framåt och bakåt. Sen nöjde jag mig för dagen.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback