Miro - 27 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 27 Maj 2011 kl. 22:16 i Ridpass - Miro
Red lite dressyr i paddocken idag. Han kändes ganska fin redan från början, förutom att han inte svarade framåt riktigt så mycket som jag hade önskat. Även idag var han pigg och glad i galoppen, känns som jag har fullt upp med att hålla kolla på allting, haha. Tog spöt till travarbetet sen eftersom han inte riktigt ville, då blev han spänd och springig istället. Men blev lite bättre efter en stund, när han accepterade att jag hade ett spö i handen. Helt klart godkänt ridpass. :)



Varje dag tränar vi på att stå still och ge efter, det blir framsteg varje dag! Förut har han grejat med huvudet och fösökt rycka tyglarna ur händerna, men han accepterar det hela mycket bättre nu efter några veckors träning. :)

Kommentarer
Kommentar av: Maja

Super fin blogg!



vars ifrån kommer schabraket som är på bilderna? :)

/ Maja

2011-05-28 @ 22:25:50
Blogg: http://majjasprivero.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback