Miro - 14 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 14 Maj 2011 kl. 21:52 i Ridpass - Miro
Trimmade lite i lilla paddocken. I början var han jättespänd, var så mycket runt omkring med människor som byggde dressyrstaket och fyrhjulingen som körde banan och gud vet allt. Men på slutet blev det mycket bättre, han kändes mycket jämnare då också. Red innanför spåret och jobbade på att få honom rak, la in lite volter och skänkelvikningar också. På slutet red jag lite bogen in/öppna och det kändes ganska bra.

Nu ska vi tagga inför morgondagen! Och idag är det 11 månader sedan Miro flyttade till Säter. Helt sjukt vad tiden går fort!


Typ såhär såg vi ut idag tänkte jag säga först .. Sen kom jag på att vi hade andra benskydd, annat träns, andra stigbyglar och annan hjälm, haha!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback