Kamerautrustning

Publicerat av Jennie Börs den 13 Maj 2011 kl. 22:54 i Fotografering

Har inte fotat ordentligt sen jag vet inte när .. Usch! Saknar det riktigt mycket, och lite dåligt samvete får jag också när jag får veta att vissa personer tittar min bdb först så fort de ser att jag laddar upp bilder för att de gillar mina bilder, tråkigt för dem när jag enbart laddar upp bilder på mig och hästarna som någon annan fotat ..

Nu får vi se till att det bli ändringar på det, fram med alla kameragrejor! Här kommer ett litet inlägg om vad jag har för kamerautrustning! :)


Kamerahus: Nikon D100 (och nej, i vanliga fall har jag inte huset utan objektiv/skydd) och Nikon D90


Objektiv: Sigma 17-70 F2.8-4.5, Nikon AF-S VR 18-105/3,5-5,6 G ED och Nikon AF-S VR 70-300/4,5-5,6 G IF-ED (inkl. uv-filter + motljusskydd på alla)


Stativ: Ska jag vara ärlig vet jag inte märkerna, haha. Det svarta har några år på nacken och det andra är köpt i vintras, fotar dock sällan med dem.


Väskor: Nikon Golla och Lowepro


Övrigt: Orginalbatterier x2, LION batteri och Cyberphoto duk

Sen tror jag inte det var så mycket mer viktigt, har typ massor av USB-sladdar samt två laddare också. Men det är vad som finns i mitt "kameraskåp" + en gammal kompaktkamera som mer eller mindre sagt upp sig.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback