Jag har en arg dator

Publicerat av Jennie Börs den 16 Maj 2011 kl. 22:11 i Vardag
Jaa, just nu är min data vääldigt arg. Den var visst påslagen med ps öppnat i flera timmar när jag var iväg, hoppsan! Msn har laggar ihop, människor skriver till mig men jag kan inte svara och det går inte att logga ut, toppen. Vi fick i alla fall sluta två timmar tidigare idag eftersom de två sista solektionerna var inställda, inte helt fel det inte.

Har varit iväg till Borlänge en sväng idag med Johanna och mamma. Började på Aubiose eftersom Johanna behövde en ny hjälm, så får jag äntligen ha min Lamicell hjälm för mig själv! Blev en flaska med flugspray från Absorbine och även en flaska schampo från samma märke. En burk med krubbitarklet fick också följa med hem, nu ska skitponnyn sluta med sina dumma beteenden. Nej, han krubbiter inte .. Han står och drar tänderna längs krubbans kant när han blir uttråkad eller frustrerad.

Var även till Kupolen och letade klder till niornas fest och avslutningen. Festens tema är rött (hallå, det ska ju vara rosa!?), men jag hittade i alla fall en röd tubklänning(?) med svarta prickar. Sen tar jag nog ett par jeans till den så det blir lite mer som en tunika. En skinnjacka blev det också, hade inte gjort något om den var en storlek större men alla snygga fanns bara i xs .. Men det funkar det med. :)

Till avslutningen får det troligtvis bli samma klänning som Johanna hade förra året, hittade verkligen ingenting ..

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback