För världen är du bara någon, för någon är du hela världen

Publicerat av Jennie Börs den 02 Maj 2011 kl. 14:29 i Fotografering
Kom på att jag helt och hållet glömde bort att skriva resultatet. Det var lite varierande, hade faktiskt några sexor till och från men mestadels så var det fyror. Någon tre kom in i den misslyckade galoppen. Totalt blev det 47,24%. Nu får ni även lite bilder. Blev vita ridbyxor i slutänden, det blev bra tycker jag! Schabraket ligger jättelångt bak, men jag tror jag misslyckades lite när jag la det under sadeln.

En dag ska vi visa världen vad vi egentligen går för!



Miro: "Det ligger ett badkar på taket, coolt!" Jag trodde han skulle vägre gå förbi det, men han tittade bara lite granna på det! :D



Vart tog min fina hand vägen? Och jag måste verkligen träna bort mina ankfötter, usch! Sen skulle det inte göra någonting om underskänkeln flyttades bak en bit ..

Kommentarer
Kommentar av: Johanna körner

fin ponny

2011-05-02 @ 15:19:57
Blogg: http://grange.blogg.se/
Kommentar av: Josefin

Fina bilder!

2011-05-03 @ 21:49:49
Blogg: http://pinkblinds.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback