Evita - 21 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 21 Maj 2011 kl. 23:21 i Ridpass - Evita
Vi trimmade lite inför morgondagen, i början ville hon inte alls men sen blev hon finis! Kom ner ganska bra i galoppen också, duktig flicka. Red lite delar i programmet och det fungerade ganska bra, lite klurigt med "halva" snett igenom eftersom det blir så tvära svängar och volterna blir lite småovala. Men hon var fin i formen.

Travade av henne jättelång och låg, hon ser så nöjd ut! Provade även lägga Sandras anti-slip under och den hjälpte liite .. Men den gled fortfarande fram en aning. Hade den mest för att kunna palla upp den lite bak (dubbelvikt längst bak), lånar den imorgon så jag slipper ha filtgrejen under imorgon på tävlingen, inte så snyggt!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback