Evita - 20 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 20 Maj 2011 kl. 22:06 i Ridpass - Evita
Hade egentligen tänkt att rida Bispbergsvändan idag, men jag ändrade mig och skrittade bara runt och filosoferade istället, haha. Ner i reningsverket där vi faktiskt kom enda fram till bron innan hon började krångla lite. Efter en diskussion gick hon över. Rent test från damens sida. Tur hon inte är så kvick, haha. ;)

Sedan lunkade hon på som inget annat igen. Vi skrittade bara runt och filosoferade lite, red mot Sofia Gruva en bit och vände och lunkade hemåt. Hon var så nöjd, även hon gick och filosoferade och tog en tugga av grönskan då och då. ^^, På hemvägen gick hon över bron som inget hänt, haha. Hon fick i alla fall gå i lite backar, vilket är nyttigt för henne. Hon blir lite flåsig av att gå uppför och efteråt frustar hon hur mycket som helst. Dock måste vi kolla sadeln, den har börjat glida fram .. :(

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback