Dax att ladda batterierna

Publicerat av Jennie Börs den 28 Maj 2011 kl. 22:31 i Vardag

Ponnyn står knoppad i stallet (vet dock inte hur många knoppar som fortfarande ser bra ut ..) och det mesta är packat, det sista fixar jag i morgon. Upp tidigt blir det, ska fodra hästarna runt kvart i sju och halv åtta rullar vi iväg mot Leksand!

Trevlig tacokväll i stallet med en bra film, vad den hette kommer jag dock inte ihåg. Den var lite smårolig i alla fall, haha. Ibland börjar man fundera hur de kommer på så helt sjuka detaljer! Vi var färdiga vid kvart över nio men jag, Sandra och Klara blev kvar och pratade på trappen en bra stund efter det också. Tänk att det kan vara så svårt att förflytta sig från en punkt till en annan? Men har man trevligt så har man, haha. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback