Varvar ner

Publicerat av Jennie Börs den 27 Mars 2011 kl. 13:52 i Vardag

Vi har som sagt stalljour idag, så det var upp tidigt och fodra. Dessutom är det omställning till sommartid, vilket resulterade att jag gick upp vid strax efter 6 istället för starx efter 7 (i alla fall om man tänker i den tiden vi är vana vid). Jag var inte speciellt pigg kan jag säga eftersom jag inte kunde sova igår kväll heller ..

Det har flytit på bra i alla fall, inte så jättemycket att göra. Red Evita när de andra släppte ut hästarna och efter det mockade jag åt Mary och tömde Evitas box. Ja, vi är lite lata i veckorna och mockar permanentbädd. Miros box ska också fixas, men det lämnade jag åt Johanna. Sedan la jag in mat och sopade där inne, sedan blev det lååång fikapaus innan vi sopade i stora stallet och la in kraften. Avslutningsvis lunchfodring och sedan hemfärd. Olyckligtvis nog så tog hösilaget slut, så det felade på att väga upp några till lunchpåsar och alla eftermiddag. Får se om någon kan köra i en ny bal nu på eftermiddagen så vi kan väga upp det sista, ska prata med Pernilla senare.

Nu laddar jag krafter för att återvända till stallet igen om inte allt för lång tid. Jag ska ta hand om barn som ska ha hästis. De ska ha voltige med två hästar sen ska jag ta hand om de fyra barn som inte rider. Får se vad vi hittar på, blir antagligen att borsta eller så. :)


Min vackra prins ♥


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback