Vandrande snögubbe

Publicerat av Jennie Börs den 18 Mars 2011 kl. 10:46 i Vardag

Idag har jag haft två lektioner, vid tio kunde jag gå hem! Musiken var inställd (tack gode gud, det är värre än alla andra ämnen .. Det enda som det orsakar är huvudvärk!) så jag hann bara med tyskan och engelskan. De andra har lektioner på eftermiddagen, men jag är ledig från lunch eftersom det kommer en sadelmänniska och ska titta på Miro och Evitas sadlar idag.

Nu till rubriken .. Det verkligen snöar ute och såklart så att jag var tvungen att gå rakt mot all snö som föll ner från himlen! De har dessutom inte hunnit ploga ännu, = jag fick pulsa fram. Imorse var i alla fall pappa snäll och skjussade mig till skolan, eftersom han var ledig. Inte ofta jag får skjuss till skolan inte och de få gånger de händer är man glad om det är skitväder!

Nu ska jag pyssla lite med en ny header tror jag, det största problemet är dock att jag inte har några nya och roliga bilder .. Men den nya må i alla fall bli bättre än den jag har nu!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback