Marinblå dressyroutfit: Felicia och Divan

Publicerat av Jennie Börs den 09 Mars 2011 kl. 20:37 i Outfit

Här kommer den första läsaroutfiten! Först med att skicka in var Felicia, som ville ha en dressyroutfit till häst och ryttare. Budget men med något som var lite dyrare. Insåg senare att det mesta kanske låg lite över budgetklassen, men men. Fast om man tänker såhär, ett par billigare stövlar kanske är svårare att hitta och det samma med en lite snyggare men billigare dressyrhjälm. Hoppas du blev nöjd. :)


Schabrak - Schockemöhle*
Träns - Hööks*
Pannband - Hööks*
Lindor - Random
Väst - Random
Hjälm - Gatehouse Hickstead*
Stövlar - Hööks*

(Och jag har för mig att hon har brun grundutrustning? Även om det såg svart ut på bilden ..)


Kommentarer
Kommentar av: Felicia - Stall Viggeby

Ohhh, nice :D Det var riktigt snyggt! :D Och ja, jag har brun grund utrustning egentligen, men på bilden hade jag ett svart träns (A)

2011-03-09 @ 22:44:31
Blogg: http://stallviggeby.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback