Uppdatering på topp

Publicerat av Jennie Börs den 01 Mars 2011 kl. 20:03 i Vardag

Eller inte, haft det fullt upp idag. På morgonen gjorde jag absolut ingenting, sen vid halv tolv tiden gick jag upp till stallet för Karin skulle rida Evita. Johanna har lyckats bli sjuk, men vi har löst det med ridning av ponnyer några dagar framöver i alla fall. Sofie longerade Miro idag och imorgon ska hon rida honom och Evita ska ut och busa med matte Ylva. :)

I alla fall, sedan var jag ut till tandläkaren. Det var inga problem, allt såg bra ut. Åt lunch och fikade lite hemma hos mormor. Hem och böt om efter det, för att sedan dra upp till stallet. Har tittat när min grupp hoppat, Klara red med i den och hon ville att jag skulle filma. Sedan har jag umgåts med Klara i stallet till nu ungefär. :)




Idag är det förresten tre veckor sedan jag åkte i backen, vilket betyder att jag inte setat på hästryggen sedan dess! Och ordentlig dressyr har jag inte ridit sedan bilden här ovan, vilket var fyra veckor sedan igår. Jag börjar tröttna ur på armen riktigt ordentligt kan jag säga ...


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback