Tjatja!

Publicerat av Jennie Börs den 10 Mars 2011 kl. 20:23 i Vardag

Skolan idag gick väl hyffsat fort, men torsdagar är nog den skoldag jag gillar minst. Väl hemma har jag börjat skriva på en grej till engelskan, hade tänk lämna in den imorgon men hinner nog inte färsig idag, vi får se. Var till stallet vid ungefär kvart i sex eftersom Torkel skulle komma mellan sex och sju, men när jag varit där en stund får jag höra att han skulle bli väldigt sen. Han höll tydligen på att kastrera en hund på klinken då och efter det skulle han kolla tänderna på en häst någon annan stans. Nu skulle han komma till halv tio istället.

Nu ska jag skriva lite mer engelska och titta på tyskaverben (äääntligen sista omgången!!) för att sedan knata upp till stallet igen. Borstade på Miro när jag var där innan, eller, borstade av och sedan blev det mys istället. :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback