Tiden gick visst lite fort

Publicerat av Jennie Börs den 30 Mars 2011 kl. 21:49 i Vardag

Vart kvar i stallet så mycket längre än jag tänkt, planen var att gå ut och gå, mocka och pussa på ponnyerna och sedan gå hem. Vilket tar ungefär lite mer än en timme. Dock blev jag var ytterligare en och en halvtimme, hoppsan! Istället för att gå hem och plugga lite blev jag kvar och umgicks med Klara och Sandra.

Jag längtar till sommaren, när det är lov och man kan göra vad man vill (nästan i alla fall) hela dagarna. Rida mot kvällen när det börjar bli svalt och framförallt, rida utomhus! Men förhoppningsvis går det här fort .. Står inte på förrens det är påsklov och efter det är iprincip nian slut, inget mera grundskolan! Läskig tanke .. Vad som helst lan ju verkligen hända till hösten. Dock inte mina och Felicias planer. :( Hahahaha!


Sommar! (Hehehe, Miro är en aning finare nuförtiden ..)


Kommentarer
Kommentar av: camilla

Vilken fin häst =D

Svar: Tack så mycket!
Jennie Börs

2012-10-03 @ 11:28:15
Blogg: http://bbqridtravare.blogg.se
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback