Swarovskipannband

Publicerat av Jennie Börs den 25 Mars 2011 kl. 21:57 i Frågor och Svar

Till Miro har vi två stycken swarovskipannband, ett vanligt silvrigt med fyra rader stenar och ett med två rader rosa stenar. Det silvriga fick jag och Johanna i julklapp, men eftersom jag var med och köpte det så vet jag vart det är köpt och vad det kostade, haha. Det är köpt på mässan i Globen, på Charlies häst och hund. Det kostade då 600:- eftersom det var mässapris, ordinarie pris är 800:-. Finns att köpa på Aubiose (och de flesta andra ridsportbutiker) för runt 800:-. Finns på Hööks har jag sett, det är något billigare. Det rosa är köpte på Aubiose, det kostade 430:-.

Evita fick vi med ett silvrigt swarovskipannband till, det har dock tappat 9st stenar. Men det är ju funktionellt ändå. :) Tittar man nära ser man att det saknas, men inte på håll. Har även ett silvrigt fejkswarovski, det följde med ett träns vi köpte på Ullared i somras. Fejk finns att köpa lite var stans och kostar mellan 200-300:- Finns tex på Hööks.


Silvrigt swarovski <-- --> Rosa swarovski

Silvrigt swarovski <-- --> Silvrigt fejkswarovski


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback