Svart/ljusblå hoppoutfit

Publicerat av Jennie Börs den 28 Mars 2011 kl. 11:45 i Outfit

Hur snyggt skulle inte det här vara? Shabrak, pannband, hjälm och stövlar har jag. En dunväst vill jag köpa inom en snar framtid och en ljusblå tröja är väl inte så svår att skaffa fram? Lindorna är nog det största problemet. Någon som har ett par hemma som inte används?!

Perfekt outfit om jag vill vara lite fin hemma när jag rider, dock måste jag rida i hoppsadel men det gör mig ändå inget. Gör det så ofta ändå så. Hiss eller diss på den här outfiten?


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

HISS!!!!

2011-03-28 @ 14:47:28
Kommentar av: Sarah

Hiss! :)

Varför inte ta svarta benskydd och ljusblåa boots ist? =)

2011-03-28 @ 22:35:50
Blogg: http://tophorses.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback